Міжнародні бренди продовжують виходити на український ринок
Події
Відкриття нових магазинів в Україні
Повномасштабна війна суттєво змінила ритейл-мапу України, але незважаючи на складні умови, на вітчизняний ринок продовжують виходити нові міжнародні бренди. Зокрема, польська мережа Worldbox готується до відкриття свого першого магазину в Україні, який займатиме площу 400 квадратних метрів і розташовуватиметься в Ізмаїлі (Одещина). Магазин пропонуватиме одяг та аксесуари від провідних світових брендів.
Різноманіття нових пропозицій
У липні цього року в Чернігові відкрився перший магазин турецького бренду Mavi, що спеціалізується на джинсовому одязі. Площа цього магазину складає 328 квадратних метрів. Також у травні в Києві почала свою роботу чеська франчайзингова мережа Captain Candy, відома своїми солодощами.
Крім того, у січні в столиці з’явився магазин Karl Lagerfeld Jeans, що є дочірньою лінією модного дому Karl Lagerfeld. Також у вересні 2024 року американський бренд взуття UGG відкрив свій перший флагманський магазин у Києві, раніше представлені лише у форматі невеликих точок у Києві, Харкові та Дніпрі.
Не менш важливою подією стало відкриття в листопаді 2023 року флагманського магазину польського рітейлера HalfPrice в Києві, площа якого перевищує 1 800 квадратних метрів. Наразі в Україні вже функціонує шість магазинів HalfPrice, зокрема три – в Києві, а також по одному в Одесі, Львові й Чернігові.