ТРЦ в Житомирі розширюється, Ocean Plaza повертає польські бренди
Події
Житомирський торгово-розважальний центр «Глобал UA» планує розпочати будівництво другої черги площею 19 590 квадратних метрів. Завдяки цьому розширенню, загальна площа торгового центру досягне 142 000 квадратних метрів, що зробить його найбільшим у регіоні. Відкриття другої черги заплановане на 2026-2027 роки. Серед запланованих орендарів у новій частині ТРЦ «Глобал UA» будуть такі відомі бренди, як Auchan, Sinsay, Reserved, LC Waikiki, Comfy, «Фокстрот», Jysk, McDonald’s, KFC та інші.
Водночас, столичний ТРЦ Ocean Plaza веде активні переговори з польською групою LPP, щоб повернути бренди Reserved, Cropp та House, які раніше закрили свої магазини в цьому торговому центрі. Ocean Plaza стикається з відтоком орендарів, що є наслідком складної економічної ситуації в країні, і наразі вакантність у центрі коливається в межах 12-13%.
Окрім цього, мережа супермаркетів «Сільпо» відкрила оновлений дизайнерський магазин в одеському ТЦ «Сім’я», де оформлення поєднує морську тематику з художнім стилем fluid art.