Стартап Pickpad залучив $200,000 для розробки смарт-системи замовлень
Технології
Стартап Pickpad, заснований українцем Ярославом Циганенком у Чикаго, отримав інвестиції у розмірі $200,000 від сінгапурського фонду Antler. Компанія працює над створенням «розумної» дошки для приймання замовлень, яка використовує датчики та технології машинного навчання.
Фінансування для розвитку стартапу
Отримані кошти будуть спрямовані на запуск пілотних проєктів, вдосконалення продукту та розвиток співпраці з ресторанами. «Розвʼязуємо проблему вартістю $100,000 для 400 000 закладів харчування у США (від закладів швидкого харчування до кафе середнього класу). Сумарно це проблема на $40 млрд», – зазначив засновник стартапу.
Основи роботи системи
Система, розроблена Pickpad, функціонує на базі спеціальної платформи, де кав’ярні та ресторани можуть розміщувати свої страви та напої, коли вони готові до обслуговування. Наразі вже працюють дві станції в Чикаго: одна в кав’ярні Soloway Coffee, інша – в мережі кави Dollop Coffee. Циганенко зазначив, що платформа буде пропонуватися як частина пакету, що включає обладнання, підтримку, програмне забезпечення та всі необхідні ресурси для запуску системи в закладах харчування.