Facebook и Google начали борьбу с фейками из-за выборов во Франции

Facebook и Google начали борьбу с фейками из-за выборов во Франции

Социальная сеть Facebook и портал Google объявили о начале кампании по борьбе с фейковыми новостями в преддверии президентских выборов во Франции.

Facebook заявил, что будет сотрудничать с ведущими новостными агентствами, такими как Франс Пресс, телеканалами и газетами (BFM TV, Express, Monde), чтобы избежать попадания в соцсети фейковых историй и новостей.

В Google также заявили, что это – часть инициативы под названием «перепроверить».

При этом пользователи Facebook в США смогут сами отмечать новости в своей ленте как фейковые.

Facebook также будет сотрудничать с сайтом, занимающимся факт-чекингом Snopes, телеканалом ABC News и агентством Associated Press для проверки достоверности сообщений.

Поділитись

Новини

17 Липня 2023

у США відреагували на повідомлення, що країни Європи ще чекають дозволу

19 Квітня 2023

Як жити спокійно та не ображатись на людей: поради психологів

21 Березня 2023

Шольц не очікує, що війна Росії проти України «завершиться найближчим часом»

9 Березня 2023

Як зберегти хліб свіжим і хрустким довше: поради

«Одного дня наше везіння вичерпається» – Ґроссі про знеструмлення ЗАЕС через ракетну атаку

Мітингувальники в Тбілісі вирішили почати «облогу парламенту»

Джонні Депп на продажі власних картин вже заробив $5,4 млн

Зеленський анонсував санкції проти тих, «хто намагається послаблювати державу»

Поліція розігнала учасників мітингу перед парламентом Грузії

Дженна Ортега потрапила у курйозну ситуацію завдяки плямі на вбранні

Міністри оборони ЄС шукають спосіб підтримати Україну боєприпасами

Війська РФ вдарили по Києву, на місце вибухів виїхали всі служби – Кличко

Як правильно розмістити продукти в холодильнику: є певні хитрості

8 Березня 2023

Путін готовий до багаторічної війни «на виснаження» – розвідка США

Нові сім’ї тварин у зоопарку Київ: милі фото

Ґутерріш заявив у Києві про «критичну важливість» продовження зернової угоди

БІЛЬШЕ НОВИН